luns, 11 de outubro de 2021

¡¡¡Abrimos de novo!!!

Ola a todas e todos
Aquí estou de novo, son eu, ¡¡¡PIQUÍN!!!
¡Teño todo disposto para abrir a biblio! 
Estou desexando que veñades visitarme, aínda que este ano teremos que seguir as instrucións con especial atención aínda.
Estará aberta nos recreos e poderedes visitala nos días que teñades asignados para cada curso.
Supoño que estaredes desexando saber sobre o que imos traballar este ano. 
Pois aquí tendes o título do novo proxecto: 
"HORTO-XARDÍN DE PIQUÍN"
Desta volta... queda clariño sobre que imos investigar?
Non precisades de moitas pistas, a que non? 
Imos crear o noso horto-xardín, farémolo coa axuda de todas e todos. No apartado de proxectos tendes xa algúns recursos que iremos ampliando e podedes utilizar.
Tamén me gustaría que deseñarades uns cadernos de campo e neles vaiades recollendo o traballo feito ao longo do curso. Así que, esta sería unha boa tarefa para comezar.
E por último, aquí vos deixo algún que outro vídeo que agardo desfrutedes:



Ningún comentario: